Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

抗爭建議: 和理非非但本土派都應該 buy - 佔領屋企

Posted on Mar 13, 2014 by Chung-hong Chan

去年提議過佔領 loop 環,但沒有人理我。
世事發展令人難以預料,香港政治對沖發展迅速,針對佔領中環的幫港出聲成立,不停刊頭版廣告指出佔領中環弊端。 ((我屌,我真係好撚驚呀仆街。)) 指出佔領中環街道會令香港損失不知幾多億。
本土派也指出佔領中環太溫和,又由民主黨人主導,實在只是賣港。
最近又看到這張漫畫。香港人發泄完都仍然會去返工。
我就想到一個非常激烈的抗爭方法。如果政府真的要我們硬食假普選,其實好簡單。你可以去佔領中環馬路,但更加簡單的方法就是大家夾好在同一天放假,一齊佔領屋企。
大家儲埋儲埋的假期,應該要為香港的民主大業犧牲了。只要香港兩百萬勞動力有兩成人同時放假,你班權貴都好唔得閒。
「反佔中,保法治」、「佔中犯法勿以身試法」統統可以休矣,難道現在放假佔領屋企都犯法?
幫港出聲又可以講乜呢?唔返工一日都唔得?唔乸係呀?仲有,你幫港出聲不是只反對佔領中環的手段嗎?


Powered by Jekyll and profdr theme