Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

問我悲哭聲有幾多

Posted on Oct 14, 2009 by Chung-hong Chan

李:你覺得呢個年紀嘅人,有乜共同特色?
我:年紀差唔多囉。

李:除咗呢樣,生活上呢?
我:生活在同一個時空囉。

李:有乜差異?
我:問霍金。

李:你係咪覺得呢代人會好極度地享受呢種好 intensive、好 emotionally intensive?
我:唔知你乜野叫做 emotionally intensive ,呢個係形容詞。如果你係問 emotionally intensive experience ,我好似答你「覺得」同「唔覺得」就得。不過我唔能夠代表一代人說話。所以我答你「好深奧」。

李:自拍愉悅係咪快樂一種?自拍同反叛有冇關係?
我:食飯係咪快樂一種阿教授?行為唔會直接引致快樂囉教授。正如你開個吐談會探討互聯網文化,放部電腦響度,你問部電腦問題,部電腦唔識講野答唔到你。你從此覺得互聯網原來係乜都唔識,咁你問「電腦探討互聯網文化」呢個行為,又係咪戇鳩O既一種?

李:自拍同反叛有冇關係?
我:如果自拍同反叛有關,即係幫人影相就唔反叛?咁樣幫人影相d龍友咪好河蟹?

李:有冇曾經後悔?例如為讀書冇睇一場騷。
我:教授,你有無後悔請我o黎?我好後恢o黎左喎,咁你話我有無曾經後悔?你邊場騷先?你講緊你而家呢場爛騷定係李天命「天下大勢宇宙公民」先?

李:對於我冇睇騷,你有乜comment?
我:你有你言論自由,我都有唔發表意見o既自由。你唔睇騷有你自由,我理撚你感受,關我鬼事咩?

李:依家年輕人係點?
我:年輕。

李:咁你有冇衝動同欲望梳理自己?
我:衝動有。欲望有。不過唔識梳。不如教授你 demonstrate 一下,雖然你頭毛都唔多,我覺得我係問和尚借梳。

李:你覺得年輕人追求自己或做緊乜嘢係咪好重要?
我:到我唔追求自己又或者唔知自己做緊乜嘢,你又話我地呢一代一蟹不如一蟹o架喇。

李:快樂對你o黎講係咩?「你快唔快樂」?
我:我說過要你快樂 換你一生開心的感覺 原諒我 原諒我 求原諒我


Powered by Jekyll and profdr theme