Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

GOTCHA

Posted on Dec 7, 2001 by Chung-hong Chan

又到apple ad talk,今日講甚麼呢﹖

很對不起沒有準備,因為最近的生活很忙,很恐佈。原本很想在這講講怎樣設立一個Appletalk網絡,但這東西太Technical,不是我在這處打文的風格。

這兩三個星期蘋果電腦公司及其週邊公司發表了很多的新產品。先有Airport 2,再有Final Cut Pro 3,OS 9.2.2 update,以及中文版的iTunes 2正式出爐。也有一個很大的蘋果網站因為破解了用免費的「OSX10.3=>OSX10.1更新碟」安裝完全版OSX 10.1的密技而收蘋果律師信。另外,有傳言指G5麥金塔電腦已經在大量量產,可能在明年年初在日本舉行的Mac Expo公佈。另外,摩記同時公佈新一代的G4處理器(名為:亞波羅)已經大量生產當中。

另外,在網上找到一篇笑話:

前日,我個Friend叫o左和記黎裝寬頻,但係個工作人員

o係門口出面攪o左好耐,返入o黎話:先生,條線冇訊號到喎,

可能下面機樓度有D問題。咁我可唔可以睇o下你部機呀﹖

Friend答:o下!冇訊號你睇我部機都冇用o架。

工作人員:我想睇睇ping唔ping倒個ip姐。

Friend:咁好喇,o拿!

工作人員囉住隻mouse o係度郁下郁下三數分鐘,(真係郁下)

Friend問:你o係度做咩呀﹖

工作人員答道:哦......我搵緊個「開始掣」。

Friend答:o下!!!我呢部係Macintosh o黎個喎!!

工作人員再答:係丫,咁我都要搵倒個「開始掣」先

可以「執行」o架!

Friend再答:呢部係Macintosh o黎個喎,唔係Windows喎,唔係PC

o黎o架!!

工作人員問:咁點執行呀﹖咁點run ipconfig呀﹖

Friend答:你唔好攪呢度住喇,你搵部notebook o黎,

攪掂條線有野到先啦,呢D我自己攪得o架喇。


得啦,我已經想不到有甚麼好講了,算了吧。

我都是去喝茶吧。最近迷上了喝茶。


Powered by Jekyll and profdr theme