其實 Wii fit 最適合用來做帶氧運動,日文叫做有酸素運動 ((酸素是指氧氣 Oxygen 。日文的元素名稱和中文不同,例如 Hydrogen 不是氫,而係水素。Nitrogen 不是氮,而係窒素。)) 。減肥最合用。
可是 Wii fit 說我的 BMI 只有 16.7 ,要 Gain Weight 。 Gain Weight 只能用負重運動(加高蛋白飲食)達成。 Wii fit 內只有一種係真的負重運動,就是掌上壓。要玩掌上壓我唔駛用 Wii fit 都得啦。
如果想用 Wii fit 增肉,應該先玩點帶氧運動熱身,再狂玩訓練肌肉的運動。
如果想用 Wii fit 減重,就應該先玩訓練肌肉的運動,再狂玩帶氧運動。一日做少過三十分鐘不如唔好做,這個 exercise level 連 fitness 都不能保持。 要 Loss weight ,其實最少每次都要做 40-90 分鐘啦。 90 樓上就唔好啦。