Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

死的都是豬

Posted on May 16, 2007 by Chung-hong Chan

無聊過頭,睇師奶兵團。好似頭幾集。頭幾集,三個主角師奶有個Friend離奇自殺,三個主角好似好Friend其實鬥爭當中。還有個人見人冧的男人。(雖然是馬國明飾演,找Rocky演吧)咧!這樣的劇情好熟喎。
之後睇謎,將一個National Geographic的節目包裝到如此,我真係無話可說。見到阿秋官...呀...唔係...係阿adam鄭同阿兒輕黃那身西裝MIB打扮,再加上兩個人如此的有男性魅力,真係激突。不過要投訴下個謎女郎,完全花瓶穿性感紅裙之餘,仲要被阿Adam鄭使喚,挺胸收腹踏阿Adam鄭搏頭,簡直係「一元性論述」啦。
路遙知馬力單野,說豬說一千度,又忘了自己不是科學出身。好心佢就完全抄足中方論調,堅持無死人,就算死的都是豬。而且要一邊請記者食獅子頭一邊講。包保馬生就算因為這單野民意插水下屆無垃圾會議員做(但相信唔會),分分鐘可以上位頂阿董生做下屆政協副主席,甚至中共宣傳部長,因為愈看他愈像袁木,前途似錦。「袁木袁木,騙人有術」之後可以有「馬力馬力,肉醬好食」「馬力馬力,康港仆直」。


Powered by Jekyll and profdr theme