Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

脫期

Posted on Feb 19, 2006 by Chung-hong Chan

  1. Video Podcast要脫期了。怎辦?寫個啟示?但順延到星期幾好?星期一?星期二?星期三?無好大把握喎。
  2. 每兩星期錄五分鐘,斬成兩份。兩分零鐘一集。一星期就可以出一集。但觀乎觀眾對那些甚麼Clinic甚麼Force其實興趣都不大。現身說法講新聞,睇一支公睇很咩?要是我有咁既樣,講Mac野,最緊要係女報道(突然覺得前兩個points唔係緊要,最緊要係女),MacGrass TV即時成為香港最受歡迎Video Podcast啦,可惜我唔很係女o者。唔通好似咁咩?
  3. 突然想起Roadshow那些甚麼AV特工AV邦又或數碼情報站,通常我都邊睇邊屌。
  4. 點解?

Powered by Jekyll and profdr theme