Werden wir Helden für einen Tag

Home | About | Archive

我要我要每個人開開心心,痛痛快快尋開心

Posted on Jan 6, 2006 by Chung-hong Chan

diggnatioon

  1. 灰野就唔想再講啦。睇下呢D無聊野咪算X數,計較咁多做咩呀。做人都做到化晒系的了

    N年無跳Para Para,可惜無話懷唔懷念。

    (原來要用廣東話寫一篇係有難度)

  2. 由一個podcaster訪問另一個podcaster其實有乜咁好聽?但係點解我訂聽的香港podcast成日出現這樣的Content?你唔很悶我都悶啦。
    講到Video podcast,我一定不會話我自己那一個好睇,因為這樣太Hardsell。我個人最喜歡的那個Video podcast叫做Diggnation,可能我是Digg讀者吧。
    今集起,Diggnation其中一個主持Kevin Ross由IBM(now聯想) Thinkpad轉用了Powerbook 17吋。
  3. 昨晚在MACitizen沒有準備下發表了一次"User tesimonial",一次"Keynote"(真係無準備,假如有準備的話,我可會表演下我的Visual aid功力),講下MacGrass係乜東東。也由於沒有準備,有點怯場。再加上缺睡和某些私人問題,整晚都處於ADHD的狀態,而且酸刻感上身。總之都幾差。
  4. 之前講過,Xbox可以做NAS。這篇Guide除了NAS之外,甚至教你用Xbox做BT server。(Torrentflux)駛乜再買新PC(Mac例外)和新NAS,買多台二手Xbox好過啦。

Powered by Jekyll and profdr theme